2014 m. spalio 11 d., šeštadienis

Sekmadienio filmų pasirinkimas #2


Šį savaitgalį renkuosi superherojų filmus. Didžiausia priežastis ta, kad man reikia pasivyti visą šitą judėjimą, nes esu mačiusi tik Thor, ir viena akimi Avengers, bet nieko daugiau. Komiksų ekranizacijos užkariauja Holivudą, tiksliau, jau yra užkariavusios keletą metų, o aš vejuosi visą judėjimą ir pradėsiu šiandien. Tai ką siūlau yra visiems labai gerai žinomi, labai populiarūs ir daug uždirbę filmai. Bet hei, nereiškia, kad nieko verti. Jokių atskirų pasiūlymų nesiruošiu pateikti, bet manau visi ir taip puikiai žino dauguma tokių filmų. Aš šiandien žiūrėsiu Iron Man ir The Incredibles. Pastarasis gal ne visai pataiko į žanrą, tačiau nei kiek neatsilieka.
Kalbant apie komiksų fenomeną judančiuose paveikslėliuose (motion pictures ne itin gražiai išsiverčia į gimtąją kalbą...), šiemet naujasis rudens televizijos sezonas pristatė naują serialą The Flash, kurį galima pavadinti Arrow spin-off, beveik, ta prasme, mes jau matėme pagrindinį The Flash veikėją praeitame Arrow sezone, o dabar jis gavo savo serialą, pirmoji serija pasirodė trečiadinį, serialą transliuoja The CW kanalas. Sunku ką nors spręsti po pirmosios serijos, bet žinau, kad žiūrėti toliau bandysiu, kiek leis galimybės, galvoju galbūt parašyti atskirą postą apie visus naujus serialus, kuriuos pradėjau žiūrėti, nors nežinau ar visus žiūrėsiu ir toliau.
Nebenukrypkim labai smarkiai nuo temos, čia filmų pasirinkimas ir aš planuoju savaitgalį praleisti superherojų draugijoje, nes kitą savaitgalį turiu didingų planų, todėl dabar dar galima pailsėti.
Gero likusio savaitgalio!









Komentarų nėra:

Rašyti komentarą