2014 m. spalio 22 d., trečiadienis

Kam Tu Meldies

Ech, koks svarbus dalykas yra laikas. Ir aš čia kalbu ne apie tai, kaip mes turėtume branginti laiką, išnaudoti jį, daryti kažką gero gyvenime. Ne. Kalbu dabar apie tai, kaip svarbu yra kažką išleisti į pasaulį tinkamu laiku. Ši mintis neapleido nuo pat pirmų sekundžių žiūrint naujausią Sel vaizdo klipą dainai Kam Tu Meldies. Gražu, įpsūdinga, didingą, tačiau..
Aš dabar visaip bandau suvokti ir suprasti kokią būtent esmę ir prasmę čia buvo norėta parodyti? Prisipažinsiu, labai mėgstu Sel muziką, tiesą pasakius, šiemet bus pirmos Kalėdos po trijų metų, kai nestovėsiu priekinėse jo koncertų eilėse, todėl objektyvumas ir bet kokia kritika turėtų atkristi. Tačiau, kai tau kažkas patinka, tu tuo domiesi, kai kalba pakrypsta link kažko progresyvaus - filmai, muzika, knygos, visada norisi tobulėjimo, žingsnių į priekį, o būtent iš tokių atlikėjų, visada tikimasi kažko ypatingo, nes prieš tai nei karto nenuvylė (galbūt).
Pirmas dalykas, dėl kurio man patinka Sel muzika yra dainų tekstai, melodingi skambesiai, chill out jausmas... Visada kai noriu atsipalaiduoti, pasikelti nuotaiką, pasiklausau, ir būtent minėtoji daina yra viena iš mėgstamiausių, todėl tikrai laukiau jos vizualinio pristatymo. Ir nebuvo nieko tokio wow ar boom. Visas klipas man atrodo toks be ryšio, tiesiog rodomi vaizdai, nesusiję su daina niekaip, kažkaip man vaizdai net nepriminė dainos, viskas atrodė taip šalta ir netaiklu, apart paskutinių kelių sekundžių, kuomet viskas lyg ir stojo į savo vietas, tačiau jau buvo per vėlu. Žinoma, negalima nepagirti operatoriaus ir montažo, tačiau tai žiūrėti reikia nebent neklausant dainos, kažkas nepataikė. Visos dainos metu Egis bando kažką sekti, ir pabaigoje ta sekamoji (visi žinom, kad tai Eleonora) į jį atsisuka. Ar tai Fortūna, ar tai svajonė, ar tai išklausyta malda, nežinau, bet tai ko gero buvo vienintelis įdomus dalykas čia, turėjęs kažkokią prasmę. Galėčiau tęsti ir tęsti, kaip nuvylė mane tai, tačiau kam, pažiūrėję visi supras, kažko trūko, kažko tikrai trūko. Galbūt nereikėjo į vieną sudėti visų įspūdingų vaizdų, galbūt reikėjo labiau pagalvoti apie siužėtinę liniją, galbūt, galbūt, galbūt.
Kodėl pradžioje kalbėjau apie laiką? Paprasta, prieš kelias dienas Marijonas Mikutavičius pristatė savo dainos klipą ir tai buvo taip gerai, taip gerai, kad prieš jį viskas nublanksta. Ir galbūt, jei Sel video būtume pamatę pirmiau, jis būtų atrodęs daug įspūdingiau, bet juk čia Egis ir jam vienodai. Man irgi, einu toliau klausyti dainos.
O čia, saldainis mano akimis, kol kas geriausias matytas lietuviškas muzikinis klipas

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą