2014 m. kovo 3 d., pirmadienis

Oskarai 2014

Ech, jie ką tik baigėsi, o aš jau laukiu kitų metų. Nors visai nemiegojau ir tuoj eisiu į paskaitą, nuotaika gana puiki. Labai trumpai pasidalinsiu pirmais įspūdžiais.Pačios ceremonijos net nelyginsiu su pernai, nes mano objektyvia nuomone pernai metų ceremonijai lygių nėra. Bet pripažinsiu, kad buvo keletas neblogų momentų, kuriuos sudėliočiau dar kartą viską pažiūrėjus, nes žiūrint, naršant twittery ir vis sekant kiek taškų gavai už pataikytus apdovanojimus susikaupti sunku. Pasakyti galima tik tiek, kad labai didelių staigmenų nebuvo. Na, man atrodo, staigmenų visai nebuvo. Aš pati pataikiau lygiai pusę, bet jei būčiau keliavusi su minia, o ne žiūrėjusi asmeninių simpatijų, būčiau prašovusi trimis mažiau. Bet ką padarysi. Sveikinimai visiems nugalėtojams, o dabar dar turiu porą laisvų valandų, tai pasinersiu į interneto platybes ieškoti kažkieno kito atrastų klaidų, ar juokingų momentų. That's what award ceremonies are all about.. Šiaip ar taip, einam paverkti su banga, nes Leo vis dar be Oskaro, kai kažkoks bičas šią nakt tapo vienu iš EGOT narių. Kaip nors susitvarkysiu su savo asmenine nuomone, I have to Let It Go. Stebino tai, kad kalbos pasirodė kiek ilgesnės, nei įprastai, ypač aktorių ir režisieriaus, nes filmo laureatai tai šiaip ar taip kalba dar pusvalandį, po apdovanojimo, galėčiau pasakyti, kad ceremonija buvo net truputį nuobodoka. Ir aš nesuprantu kam buvo reikalingos tos picos. Tik tiek.
Geros dienos, gero ryto, geros savaitės. Tiesiog iki.

2 komentarai:

  1. Aha, siais metais kazkaip be staigmenu:) Nezinau, ar cia man vienai taip, nu bet buvo aisku (bent jau man), kad Leo negaus to Oskaro vien tik paziurejus The Wolf of Wall street ir palyginus su kitais nuominuotais aktoriais, kazkaip jau net pradeda nusibost visur tie postai apie DiCaprio

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Faktas buvo, kad Leo negaus šiemet Oskaro, bet mažytė viltis kažkiek kirbėjo:) Asmeniškai man, tai visai patiko jo pasirodymas The Wolf Of Wall Street, bet dalykas tas, kad Matthew tiesiog nebuvo lygių :)

      Panaikinti