2013 m. kovo 11 d., pirmadienis

Seven Pounds|Septynios Sielos

Prieš kelias dienas draugas užsiminė apie filmą pavadinimu Seven Pounds ir paminėjo, kad tas filmas yra "so depressing, I wanted to kill myself", o jis šiaip jau labai optimistiškas žmogus, todėl likau suintriguota. Nedvejodama įtraukiau filmą į savo beribį watchlistą su mintimi, kad kurią nors dieną pažiūrėsiu, ir ta diena buvo šiandien.

IMDb.com
Filmas pasakoja apie žmogų, vardu Ben Thomas (akt. Will Smith), kuris slegiamas praeities nelaimės padeda septyniems atsitiktiniams nepažįstamiems.

Norisi papasakoti koks nuostabus man pasirodė šis filmas, tačiau visiškai nesinori jo gadinti nemačiusiems. Šis filmas yra jau antras režisieriaus Gabriele Muccino ir aktoriaus Will Smith darbas, pats Smith'as yra sakęs, kad Muccino puikiai išmano žmonių santykius ir šį filmą pavadino modernia meilės istorija, nepanašia į jokią kitą, būtent tą aš ir mačiau. Nors, tikriausiai, visą pirmą valandą sėdėjau ir galvojau kas per velnias, kokias aš čia nesąmones žiūriu, nes truputis painiavos buvo įvelta su retrospektyvinėmis scenomis, prisipažinsiu, kad nieko nesupratau, bet tai tik dar labiau mane sudomino. Man niekada nepatiko tokie filmai, kur viskas aišku nuo pat pirmos minutės (galbūt todėl vienas mėgstamiausių mano filmų yra Ch. Nolano Prestižas). Kai viskas pradeda dėliotis į vietas, atrodo, turėtų aplankyti tas palengvėjimo ir supratimo jausmas, tačiau atvirkščiai, su šituo filmu vis labiau ir labiau klimpsti į duobę, emocinę, galbūt. Nesugalvoji kaip pateisinti Beno veiksmų (nes neskaitei aprašymo prieš žiūrėdamas filmą), ir kai suvoki kas netrukus atsitiks, regis, net nustoji kvėpuoti, laukdamas, galbūt kažkiek tikėdamasis, kad to nebus.
Na, man nebuvo taip, kad norėjau nusižudyti jį pažiūrėjus, tačiau negaliu paneigti, kad filmas iš ties yra slegiantis. Nors, trumpam ir atstato tą viltį ir tikėjimą žmonija. Po šio filmo mano požiūris į patį Will Smith'ą pasikeitė, ir gerokai. Kažkodėl ankščiau aš jį visada matydavau tik kaip aktorių, tinkantį vaidinti visokius lengvus, niekuo neypatingus personažus, likau nustebinta.
Manau, kad filmas keliaus į mėgstamų sąrašą (ne mėgstamiausių), galbūt, kada nors prie progos ir dar kartą pažiūrėsiu jį. Prieš pradedant rašyti turėjau tiek daug minčių, tiek daug visko norėjau parašyti, bet dabar galvoju, kad užteks ir tiek, nes tai yra vienas iš tokių filmų, kurį geriau pažiūrėti, nei apie jį perskaityti šimtus rašliavų.
Vertinimas 7,8/10

4 komentarai:

  1. omg tas jausmas kai esu mačius filmą anksčiau už tave WINNING

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. haha, manau, kad daug tokių filmų yra :D

      Panaikinti
  2. Vienas is megstamiausiu dramos zanro filmu. Asaros liejosi upeliais...:DD

    AtsakytiPanaikinti