2013 m. sausio 16 d., trečiadienis

Les Misérables

Pagaliau!! Pagaliau pamačiau tiek ilgai lauktą filmą. Žinau, kad žadėjau pasidalinti įspūdžiais, tačiau net to negaliu padaryti. Negaliu žodžiais apasakyti kokį didelį įspūdį man paliko šis filmas. Kiekeviena detalė jame buvo tobula. Tegaliu pasakyti, jei dar nematėte, būtinai pažiūrėkite ir suprasit patys, ką man taip sunku paaiškinti. Vienas dalykas, nesusijęs su filmo turiniu, bet daug ką pasakantis, buvo tas, kad jam pasibaigus, beveik visą laiką, kol rodė pabaigos creditus, žmonės žiūrėję filmą toje salėje net nepajudėjo iš savo vietų, visi tik sėdėjo ir toliau žiūrėjo į ekraną, lyg po tų dviejų su puse valandų jie būtų norėję dar. Įsjungus šviesoms pasigirdo tylūs pokalbiai, kurių dauguma buvo sudaryta iš žodžių wow ir unbelievable.. Tokia buvo ir mano reakcija. Žiūrėsiu dar ir dar kartą. Šį filmą, nuo šiol, visada minėsiu šalia savo favoritų - A Rebel Without A Cause, The Shawshank Redemption, The Prestige, The Hurt Locker ir Drive.
Žemai žemai lenkiuosi ponui Tom Hooper, Anne Hathaway (už pačią one-take sceną "I Dreamed a Dream", kuri buvo tikriausiai sunkiausiai žiūrima scena per visą gyvenimą. Sunkiausiai gerąją prasme. Dabar suprantu kaip ji per savo atranką galėjo aplikti visus be žado ir ašarotom akim.), Hugh Jackman (už, tikriausiai, geriausią savo pasirodymą. Nuo šiol nebesakysiu, kad jis geriausias buvo filme The Prestige).
Nerealu!

2 komentarai:

  1. Aš ir šiandien buvau šiame filme:)) Nors, tiesą sakant, buvau sau prisižadėjus, kad pirmiau perskaitysiu knygą, bet visdėlto pamyniau savo pasižadėjimą... Pritariu tau 100%, tobulas filmas!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Manyčiau, kad buvo visai verta čia paminti tokį pasižadėjimą:) Man labai labai patiko!

      Panaikinti